среда, 16 мая 2012 г.

Հայաստանը սովորական անասունների ագարակ է ... գրող, թարգմանիչ Սամվել Մկրտչյան.

Կարծում եմ մտավորական լինելն մեծ երջանկություն է,որովհետև դու շրջապատից ու հասարակությունից առաձնանում ես քո ինքնատիպ մտածողությամբ ու հայացքներով,ինչպես նաև հայրենասիրությամբ և մարդասիրությամբ,որը ի վերուստ չի տրված մեզ`հասարակ մահկանացուներիս.բայց իրականում մտավորական  կոչվելուն ենթակա են ոչ-թե ամեն մի թափթփուկ ու տականք,այլ իր հարազատ ժողովուրդի կամ մարդկության համար որևէ ազգանպաստ գործ կատարած աստվածային անձնավորություններ.
    «....ես  գիտեի, որ սա անբարոյական, կործանված երկիր է եւ այդ նույն ճանապարհով էլ գնում է,- ԱԺ ընտրությունների վերաբերյալ  հարցազրույցում ասում է գրող, թարգմանիչ Սամվել Մկրտչյանն:
    Հարգելիս էս երկիրը իմ երկիրնա ու ինձ համար ուղղակի զզվելիա է քեզ նման մտավորականինն լսելը :Էս երկիրն մեղավոր չի,որ դու նրան անբարոյական ես անվանում,մեղավորն էն հանդուրժող հասարկություննա,որը քեզ թույլա տվել տենց բառեր ասել իմ ու բոլորիս,բայց ոչ-թե քո երկրի մասին:
       << Հայաստանը սովորական անասունների ագարակ է դարձել>>
    Կոռեկտության ու բարոյականության համընդհանուր չափանիշները պահպանելով`ես ինչ մտածում եմ չեմ գրի,որովհետև այս գրությունը կարող են կարդալ նաև կանայք

Комментариев нет:

Отправить комментарий